• set1 image1
  • set1 image2
  • set1 image3
  • set1 image4
  • set1 image5
  • train
  • de
  • basis
  • duim
  • communicatie
  • is
  • de
  • succesfactor
 

  • waaromeentraining    De beste motivatie voor mensen om zichzelf te ontwikkelen is oprechte persoonlijke aandacht. Daarom geloof ik heilig in maatwerk: een goede briefing en management van verwachtingen. Die input combineer ik vervolgens met mijn ambacht. Op deze manier worden de gestelde doelen van uw training of workshop behaald.
  • trainingbasivaardighedencommunicatie    In ons land maken we een structurele denkfout. We overschatten onszelf. Thuis, op de weg, op het werk, bij een klant. We gaan ervan uit dat iedereen kan communiceren. En dat een ander ons wel begrijpt. Maar de basisvaardigheden van communicatie blijken vaak niet adequaat te zijn ontwikkeld. Net als bij sport en muziek is deze basistechniek hét fundament voor ontwikkeling en succes.
  • trainingklantfocus    Vaak zijn medewerkers zo druk met hun eigen taak dat ze de klant helemaal vergeten. Terwijl ons bestaansrecht toch die klant is. Hoe verleg ik de focus naar mijn klant? In deze training gaan we opnieuw kennismaken met onze klant. Wat zijn de wensen en verwachtingen? En hoe kunnen we de relatie met die klant verbeteren?
  • trainingsamenwerken    Zet mensen bij elkaar en je krijgt bijna automatisch gedoe. Het proces van samenwerken staat bloot aan allerlei dynamieken. In de training Samenwerken krijgen de deelnemers hier inzicht in. Plus we oefenen technieken om die samenwerking constructief te verbeteren.